Äntligen vardag

…eller ganska snart i alla fall. För denna helg har i mitt tycke varit ungefär två dagar för lång. Jag fixar inte alls dessa längre ledigheter. Två dagar, that’s it. En lördag och en söndag är precis tillräckligt.

Så det ska bli rätt så skönt att återvända till jobbet i morgon igen.

Det ofrivilliga träningsuppehållet fortsätter och det går ungefär som väntat, dvs inget vidare. I eftermiddags tog jag en promenad upp till Willys och mötte stans alla joggare på vägen (eller i alla fall kändes det som så). Och för varje jag mötte blev jag allt argare, haha. Gahh…

Nä, riktigt illa var det inte men ganska frustrerande faktiskt. Jag är rätt och slätt sorgligt beroende av min träning för att rensa huvudet, komma i balans, som ”ventil” för stress, frustration… och för att hålla mig i form förstås, både fysiskt och mentalt. Hade jag kunnat träna hade det nog varit enklare att hantera dessa lediga dagar också…

Två avsnitt kvar av den andra säsongen av Daredevil så det är väl lika bra att riva av dom.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar