Of Kings and Prophets

”Due to low ratings, ABC canceled the series after airing two episodes.”
(wikipedia)

Jag tyckte precis att något saknades. Avsnitt tre, t.ex. Kan inte minnas senast en serie klipptes så tidigt. Tur att det finns massor av annat att titta på. 🙂

Konstig vecka, denna. Känns som att den knappt ens hade börjat så tog den slut. Och ändå är den bara en arbetsdag kortare. Eller en arbetsdag och två (arbets)timmar för att vara exakt. Oh, well.

Men konstig är den också pga att jag har ett uppehåll i träningen och ofrivilligt är det dessutom. Inte för att jag någonsin tar några frivilliga upphåll från mina pass…

Nåja, det rör sig nu inte om något mer dramatiskt än en ömmande ljumske och det är lyckligtvis (?) inte samma sida som jag hade problem med för några år sedan. Kände av den efter morgonpasset i söndags och sprang därför inget i måndags eller tisdags. Trodde redan i går att den hade blivit bättre så jag provade på ett pass över dryga halvmilen och kunde bara dra slutsatsen att den ännu inte har återhämtat sig så det blir till att ta det lugnt ytterligare ett tag. Lite frustrerande förstås men vad göra.

I går kväll kom Christian och hans sambo Ingrid förbi på väg upp till hans pappa i Norsjö (eller var det Malå?) så det var trevligt att träffa dom. 🙂 Vi åt middag på O´Learys och hann prata en hel del. Och apropå föräldrar så ska jag hem på lördag för att träffa mina så även det blir bra. 🙂

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar