London Spy

Därför känns London Spy, just nu, som det mest avancerade unika vi sett i gränslandet mellan spionthriller och noir.
(tvdags.se)

Och jag håller med. Jäklar vad bra den miniserien är. Eller var. Jag har sett klart den nu under helgen och hoppas verkligen att det kommer en andra säsong.

Vad mer har jag gjort…? Mmm… tränat, jobbat en del, tagit igen förlorad sömn, konstaterat varför min cykel krånglar, sett avsnitt av några andra serier (Black Sails, Shades of Blue, The Night Manager) och insett att mornarna blir allt ljusare. Eller rättare sagt att det blir ljust allt tidigare. Inte alls dumt. 🙂

Den kommande veckan för med sig några möten och lite annat men inget utöver det vanliga egentligen och jag hoppas få gjort desto mer i mina ärenden. I fredags la några av våra system av men av allt att döma verkar de ha fått ordning på dom igen. Det var i alla fall inga problem att jobba i går och i dag.

Nu middag!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar