Maraton-listan

Har du…

Förnekat förintelsen? : Nä
Följt skilda världar? : Nä
Sagt nej till ett samlag? : Det har hänt. 🙂
Snott någons mobiltelefon? : Nope
Varit medvetslös? : Njae.. nä, inte vad jag kan minnas.
Hånglat med nån riktigt ful? : Allt är relativt.
Hånglat med fler än 50 personer? : Om ändå så väl vore. 😉 (haha, nä…)
Gjort nåt riktigt dumt? : Jo. Mer än en gång.
Gjort nåt du verkligen ångrar? : Se föregående fråga.
Blivit full på ett släktkalas? : Nope
Varit full i skolan? : Nä
Blivit portad från en krog? : Nä
Varit otrogen? : Nope
Varit full på julafton? : Nä
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? : Yes sir. Mer än en gång.
Slagit sönder en tv? : Nope
Önskat att du var det motsatta könet? : Nope
Varit gravid? : Haha, va?! Nä…
Fått barn? : Nä
Överdoserat? : Inte förutom på alkohol.
Åkt ambulans? : Njet
Gjort nåt riktigt olagligt? : Vad innebär ”riktigt olagligt”? Både ja och nej…
Tyckt illa om skunk? : Haha, jag har haft bättre kanaler för min ilska.
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? : Uhhh…nä!
Fått din mamma att gråta? : Kanske nån gång när man var mindre. 😦
Blivit polisanmäld? : Inte vad jag har märkt.
Slagit ner någon? : Only in dreams.
Slagit någon blodig? : Nä
Skämts över dina föräldrar? : Man har väl varit tonåring…
Skämts över din bästa kompis? : Nope!
Skämts över dig själv? : Ojoj, för många gånger för att nämna. 🙂
Ätit från en papperskorg? : Nope

Senaste personer som. . .
Sov i din säng: Sara
Såg dig gråta: Carin
Fick dig att gråta: Det ordnade jag nog själv…
Du delade en drink med: Delade en drink? Hmm… Maria?
Du gick på bio med: Fredrik och Leffe förmodligen.
Du gick på stan med: Se föregående fråga.
Skällde på dig: Minns inte. Händer inte så ofta. 🙂
Skickade ett e-mail till dig: Jobb-Thomas

Har du någonsin. . .
Sagt ”Jag Älskar Dig” och menat det: Ja!
Bråkat med ditt husdjur: Nää.. faktiskt inte.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nä..

Varit i. . .
Usa: Nej
Norge: Nej
Finland: Ja
Kina: Nej
Tyskland: Ja, på genomresa.

Extra stuff. . .
Tar du droger: Beror på definitionen, men heroin etc – nej.
Dricker du: Oh ja.
Vem är din bästa vän/-ner: Fredrik
Vad är du mest rädd för: Att bli gammal och bitter.
Vilka kläder sover du i: Kallingar
Vart vill du gifta dig: Vill jag ens gifta mig?
Vem hatar du verkligen: Kommer inte på någon på rak arm…
Varit kär: Ja
Kör du bil: Ja, gärna.
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: För det mesta.
Är du ett hälsofreak: Freak vore nog att överdriva.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Alltför ofta. 🙂
Är du ensam nu: Ja, mer än jag skulle önska.
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Comfortably Numb
Vill du gifta dig: Vet inte. Kanske.
Vill du ha barn: Ett tag där trodde jag nästan det…

Favorit. . .
Rum i huset: Datorrummet
Typ av musik: Goth, darkwave, metal etc.
Parfym: Uhmm…
Månad: December
Sten: Sten?! Ehh…

De senaste 48 timmarna, har du. . .
Gråtit: Nope
Köpt någonting: Nya vitvaror till köket, glass och lite annat.
Varit sjuk: Jäkla allergielände…
Sjungit: Ja
Sagt ”Jag Älskar Dig”: Nä
Velat säga till några att du älskar dem: Näe, inte direkt.
Träffat någon ny: Nä
Saknat någon: I
Kramat någon: Nä
Kysst någon: Nä

Senaste. . .
Låt du hörde: Comfortably Numb (just nu)
Film du såg: Final Destination 2
Drink du köpte: Minns inte.
Sak du stal: Post-it lappar från jobbet
Mat du åt: Spagetti & köttfärsås
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har aldrig hänt.

Festivaler i sommar? : Inget sånt. :/
Supa och knulla? : Brukar försöka hålla mig till en sak i taget. 😉
Knarka? : Knark enligt tidigare definition – aldrig.
Frisyr? : Att raka eller inte raka, det är frågan.
Fulaste kändisen? : Paris Hilton
Snyggaste kändisen? : Winona Ryder
Vad vill du bli? : Lycklig
Planer för idag? : Surfa, fika, sova.
Favoritdjur? : Katt!
Favoritperson/er? : Familjen, vännerna…
Favoritporr? : Ehh… så väl bevandrad är jag inte.
Könsmogen? : Tja, över 15 så visst…
Populär? : Det kan jag inte inbilla mig. 🙂
Snygg? : Punktvis
Sexig? : Det är för andra att avgöra.

Har du:
Digitalkamera? : Ja! Den slår folk med häpnad.
Telefon på rummet? : Ja
Egen dator? : Två i lägenheten, en hos Leffe och en hos föräldrarna.
Könssjukdom? : Nä, tack och lov.
Husdjur? : Om så väl vore.
Bra kompisar? : Ja! 🙂
Tar du receptbelagda mediciner? : Nä
Varför då? : Behöver inte.
Vem vill du fika med just nu? : I

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar