Toughest‏

I morgon går Toughest av stapeln här i stan och närmare bestämt i skogen här intill. Jag kikade på några av hindren häromdagen och tänkte för mig själv att nä, inte ens om jag var i min bästa form… 

Får se om jag i alla fall går ut och tar mig en titt på tillställningen. Som jag har skrivit i tidigare inlägg är jag för närvarande inte överdrivet road av att se andra träna men det kunde vara kul att heja på de kollegor som ska delta. Väder och dagsform/planer får väl avgöra.

I går kväll kom mina föräldrar hastigt och lustigt på besök. Vi hade tidigare pratat om att de skulle hälsa på under helgen, något som tidigarelades till att eventuellt bli i dag men som alltså till sist blev redan i går och jag kan ju inte påstå att jag var särskilt förberedd. De ringde när de hade lämnat Bjurholm så jag hade bara att panikstäda, panikordna middag och panikäta. En del som blev gjort i panik, med andra ord, men det gick bra det också. Om viljan finns hinner man ändå ganska mycket på 45 minuter. De anlände, vi fikade lite, pratade lite och när de for fick de med sig några nya avsnitt av Vikings samt det luftgevär och fiskespö som jag för några dagar sedan hade köpt på Jula. Sedan såg jag matchen Sverige-Frankrike, la mig tidigt och somnade snabbt.

När jag förresten nämnde för Lotta att jag skulle köpa ett vapen till min far frågade hon om han skulle skjuta hackspetten men så långt ska det väl ändå inte behöva gå. 🙂

I dag har det varit en ganska lugn dag på jobbet. Hade rummet för mig själv och pysslade på med mina ärenden. Tog en promenad efter att ha slutat och ska strax bege mig ner på stan för att träffa Fredrik, Leif och Mikaela. Tacos står på agendan och ingen är förvånad. 🙂

Har förresten stöpt om bilannonsen på Blocket litegrann. Får se om någon nappar.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar